Tipik Türk usulü ve elma şekilli bir insan olduğumdan bir de emzirmeliyim çok süt üretmeliyim çocuğum bağışık olsun sisteme diye 1 sene 3 gün emzirdim, emziremediğim şartlarda süt sağdım. Süt için yedim de yedim.
Sonuç olarak oğlan iki hafta evvel 2 yaşına geldi ve benim hacmim hala iki kişilik boyutta. Kilo derseniz türlü diyet yaparak ancak 71 rakamını gördüm.
Son birkaç gün içerisinde beni tanımayan insanların sohbet ederken dediklerinin üzerine panikleyen ben sıkı bir egzersiz ve dukan diyetine başlamış bulunuyorum.
Bu ağrıma giden ifadeleri de ola ki bir gün gevşer diyet ve egzersizleri savsaklama niyetine girersem diye yazıyorum ki silkinip kendime geleyim..
Sıklıkla duyduğum:
Ne zaman emekli oldunuz hocam?
37 yaşındayım.. emekli olacak kadar yaşlı görünüyorum demek ki ... (yüz bakımına başla kızım durum vahim..)
Teyze buyrun, teyze bakar mısınız...( Hani ablaydım ben iki sene önce noldu ki şimdi ne zaman teyze klasmanına girdim ben ya böhüüüü)
Torununuz çok tatlı maaşallah... (Oğlum la o benim oğlummmmmm...)
Ne kadar zamandır bakıcısısınız? (O kadar perişan haldeyim ki anası olacak halim yok demek ki)
Oğlanın kime benzediği konusundaki konuşmalarda: Aynı annesi gibi tombul tombul..(Daha dün gibi incecik hatundum hani ne çabuk unuttunuz la)
Dolaba siyahtan başka birşey alasım gelmeyince
Pembe kıyafetimle bildigin parti balonuna benzedigim fotoları görünce
Daha da yazayım da iyice moralimi bozayım.. hatta foto koyup kendimi iyice moda sokayım.
Şişman olmak zor iş
Her türlü zor.
Eklemlerim ağırıyor, kıpırdayasım gelmiyor, acıktıkça acıyor ve yiyorum.. Ne bulursam.. Oyle kenarından falan değil bildigin boşan da semerini ye şeklinde hani..
Son bir ay boyunca daha önceki yıllarda uygulayıp hooop diye kilo verdiğim diyetlerin hepsi zayıflatmayı bırak bir de kilo aldırdı. Niye aç kaldım ben madem yahu? Nesi var bu bünyenin?
Suçu birşeylere atmaktan vazgeçtim.
Hadi kızım bırak blogu git egzersiz yap..
Oturmakla ne yaşını gösterir hale gelirsin ne de kilo verirsin..
Ve tabi ki diyet günlügü..
Dukan çalışması:
Dukan diyor ki 55.7 kg ol sen iyidir, candır... Ben de sağol amca bakalım görelim diyorum..
Egzersiz programı için de seçtiklerimi eklerim.
Bakalım uygulama başarısı nasıl olacak..
Gün 1:
Sabah 3 adet Nescafe içtim şekersiz şekersiz.. Zaten şekerlisini içemiyorum (Gayet kolay oldu..)
Bir koca bardak da su içtim (Dukan der ki bol su iç toksinini at)
İki set X25 squat yaptım
Lor peyniri ve haşlanmış yumurta yedim
Aç değildim ama yedim...Canım diyet psikolojisiyle tereyağlı ekmek ve domates istedi ama açlık durumu olmadığı için can bu ister deyip blog yazdım yemek yerine..
Göbek ve fitness egzersizlerindeki fıstık gibi hatunlara baktım.. 120 gün dediğin nedir ki sayılı gün gelir geçer fit olur kendine video çekersin dedim...
:)
Gidip bir su içeyim ..
Takip edin beni bakayım inceliyor muyum..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder